باما بیشتر آشنا شوید

درباره ما

پویا گرافیک  با بیش از یک دهه تجربه موفق در عرصه تبلیغات و با بهره گیری از فن آوری نوین و همچنین توجه به جدیدترین استانداردهای جهانی و تطبیق آن با فرهنگ اسلامی و سلیقه ایرانی و مجموعه ای متشکل از طراحان گرافیک ومجریان صنعت چاپ می باشد که با هدف بهینه سازی و ارتقاء کیفیت طراحی و چاپ پروژه های تبلیغاتی به صورت یک گروه کاملا تخصصی قادر گردیده تا کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد و محصولات هنری و برجسته و متمایز از دیگر رقبا ارائه نماید.  که  کاربردهای آن در عرصه های اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی، انتخاباتی و تبلیغاتی می باشد.

خط مشی و باورهای پو یا گرافیک

در اختیار گذاشتن سیستم مشاوره در جهت ارتقاء سطح کیفی پروژه ها، تضمین کیفیت پروژه های طراحی و چاپ صورت پذیرفته ، تعهد حرفه ای در قبال انجام به موقع پروژه ها ، برخورداری از امتیاز تماس مستقیم با طراح یا طراحان پروژه در جهت تسریع روند پروژه ، استفاده از به روزترین و مدرن ترین نرم افزار ها طراحی و  همچنین به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های چاپ ، رعایت حقوق معنوی مشتریان و حفظ محرمیت اطلاعات آنان از باورهای این گروه طراحی و تبلیغاتی می باشد.

آنچه باید درباره گرافیک بدانیم

گرافیک در واقع هنری است که جنبه ی رسانه ای دارد و البته همین مورد است که آن را باسایر شاخه های هنر متمایز می کند.گرافیک یک هنر تزئینی نیست بلکه هنری است که علاوه بر جنبه زیبایی شناختی ، رسایی موضوع نیز در آن خیلی مهم تر از سایرین است.

گرافیک خود انشعابات بسیاری دارد:طراحی آرم (لوگو) ، پوستر، صفحه آرایی ، تصویرسازی،  تبلیغات، تایپوگرافی، طراحی دکوراسیون و…
این همه مهارتهایی هستند که یک گرافیست زبر دست آنها را دارد و همگی به دوصورت دستی و دیجیتالی انجام می شود.
در کشور ما علم گرافیک تا مقطع دکترا قابل پیگیری است و البته جامعه نیاز فراوانی به وجود گرافیست های مجرب و کارآزموده دارد.
دیگر زیرشاخه های هنر گرافیک کاربردی طراحی بسته بندی است که در وجه تبلیغاتی نیز می تواند مورد بررسی قرار گیرد. طراحی بسته بندی، هنر، علم و تکنولوژی را همزمان با هم به خدمت می گیرد تا اثری قابل طرح در برابر دیدگان انتقادی مردم را داشته باشد.

می توان هنر طراحی بسته بندی را از حساس ترین زیرشاخه های گرافیک کاربردی دانست چرا که رضایت مصرف کننده و تولیدکننده باید در کنار اصول علمی طراحی مورد توجه هنرمند طراح قرار گیرد. هنر طراحی بسته بندی در زندگی روزمره انسان ها رخنه کرده است؛ از بسته بندی خمیردندان گرفته تا بسته بندی های مواد خوراکی، آرایشی و پوشاک حضور سلیقه طراح گرافیک در زندگی ما احساس می شود. در طراحی بسته بندی یک کالا توجه به نکاتی چند ضرورت دارد:

  •  محافظت و عدم لطمه دیدن کالا نخستین نکته ای است که در طراحی بسته بندی باید مورد توجه قرار گیرد.
  •  در بسیاری موارد طراح علاوه بر آشنایی با تکنیک های هنری و شناخت روانشناسی رنگ باید از علم خواص مواد محافظتی که در ساخت بسته بندی ها به کار می روند نیز مطلع باشد.
  •  بسته بندی یک کالا باید به گونه ای باشد که مخاطب را از محتویات داخل آن باخبر سازد. لذا طراح گرافیست می بایست در کنار دقت به میزان قرارگیری کالا در مجاورت حرارت، سرما و غیره، امکان دید کالا را برای خریدار فراهم سازد.
  • انتخاب رنگ از ارکان طراحی بسته بندی است. هر جنس و کالا، رنگ خاص خود را می طلبد و طراح می بایست با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب رنگ بزند.

طراحی بسته بندی یکی از مهم ترین زیرشاخه های هنر تبلیغات است و نقش ارزنده ای را در جریان اقتصادی جوامع بازی می کند. صادرات کالاها بیش از آنکه به کیفیت محصول وابسته باشد در گرو طراحی خوب بسته بندی و مورد پسند خریدار است.

در طراحی بسته بندی بخش دیگری از هنر گرافیک نیز به مدد طراح می آید و آن لوگوهای تجاری و بین المللی است. براساس استانداردهای جهانی نشانه های ثابتی برای هشدار و جلب توجه مصرف کننده به ثبت رسیده اند که طراح بنا به جنس کالا آنها را در بسته بندی به کار می بندد.
امروزه از مهم ترین فاکتورهای فروش و موفقیت در بازار تجاری توجه به هنر بسته بندی است. اهمیت این شاخه از هنر گرافیک تا جایی است که در برخی از کشورها که تولیدکننده نیستند، تنها یک طراحی خوب بسته بندی برای کالایی وارداتی، نام آن کشور را در زمره تولیدکنندگان آن کالا و در نهایت صادرات آن قرار می دهد. این به معنای آن است که جهان امروز تنها تشنه تولید کالا نیست بلکه این تولید هنر است که چرخه های اقتصادی را به حرکت درمی آورد.

امروزه اهمیت تبلیغات و نیاز به آن بر هیچ کس پوشیده نیست.در سراسر دنیا از کوچک ترین کسب و کارها که تـــــوسط یک نفر اداره می شوند (به عنوان مثال یک تعمیر کار ساده تلویزیون) تا بزرگترین شرکت ها و موسسات (مثلا کمپانی های خودروسازی) همگی به مدد تبلیغات سعی در گسترش نفوذ خود در دایره مخاطبان و پیشبرد اهداف مالی و بالا بردن سود در بازه زمانی مشخص دارند.

ناگفته پیداست هرچه کیفیت و ارائه این تبلیغات بهتر و حساب شده تر باشد تاثیر گذاری آن بر مخاطب بیشتر خواهد بود و بر عکس هر چه تبلیغات ضعیفتر و غیر حرفه ای تر باشد ،نه تنها کمکی به رشد سفارش دهندگان تبلیغ نمی کند بلکه هر روز از مشتـــــریان می کاهد و خاطره ای بد در ذهن مخاطب بر جای می گدارد .

در سالیانه اخیر چگونگی تبلیغ ،یک موسسه یا شرکت به معياری برای پی بردن به کیفیت خدمات یا کالا و نگرش مدیـریت آن موسسه تبدیل گشته .

خلاصه کلام اینکه حرفه ای ها حرفه ای تبلیغ می کنند

با چنین رویکردی و برای ارائه خدمات تبلیغات حرفه ای و تاثیر گذار ، چاپ و تبلیغات پویا گرافیک ،توسط تیم جوان متشکل از دانش آموختان دانشگاه چاپ و تبلیغات به منظور ارائه خدمات تبلیغات و چاپ حرفه ای و تاثیر گذار شکل گرفت و پر انرژی و هدفمند پا به این عرصه گذاشت.

از جمله اهداف پویا گرافیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بخشیدن به امور طراحی و چاپ
  • پای بندی به تعهدات خود نسبت به مشتریان و ارائه به موقع سفارشات
  • در دسترس بودن و پاسخ گویی به نیاز ها و خواسته های مشتریان
  • ارائه تمام خدمات با هزینه هایی کاملا رقابتی و به صرفه

مارا بیشتر بشناسید

پویا گرافیک  با بیش از یک دهه تجربه موفق در عرصه تبلیغات و با بهره گیری از فن آوری نوین و همچنین توجه به جدیدترین استانداردهای جهانی و تطبیق آن با فرهنگ اسلامی و سلیقه ایرانی و مجموعه ای متشکل از طراحان گرافیک ومجریان صنعت چاپ می باشد که با هدف بهینه سازی و ارتقاء کیفیت طراحی و چاپ پروژه های تبلیغاتی به صورت یک گروه کاملا تخصصی قادر گردیده تا کارنامه درخشانی را از خود برجای گذارد و محصولات هنری و برجسته و متمایز از دیگر رقبا ارائه نماید.  که  کاربردهای آن در عرصه های اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی، انتخاباتی و تبلیغاتی می باشد.

  • آدرس کارخانه: تهران، کیلومتر ۱۵ جاده شهر ری ورامین ، شهرک صنعتی ولیعصر، بلوک ۱۰۰۶، شماره :A103
  • آدرس دفتر: تهران، بازار بزرگ، بازار عباس آباد، کوچه علی آبادی، پاساژ قائم، طبقه ۲، دالان ۴، واحد ۴۲
  • تلفن : ۵۵۱۵۶۵۱۳-۰۲۱
  • همراه: ۰۹۱۲۳۱۷۱۲۷۷
  • نمابر : ۴۲۶۹۵۹۳۱
  • ایمیل : info@poyagraphic.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به پویا گرافیک میباشد